Jumaat, 28 Julai 2023

PERCUTIAN MEWAH BERSAMA SHAKLEE






Shaklee memberi 3 jenis insentif kepada para pengedarnya yang layak iaitu Cash Bonus, Bonus Kereta dan Convention Trip.

Hari ni Kakzaf nak fokus kepada Convention Trip yang disediakan oleh Shaklee kepada Pengedarnya yang layak. Shaklee mengiktiraf Para Pemimpin yang telah menunjukkan contoh kepimpinan dalam membina perniagaan Shaklee secara konsisten dan berkembang. Setiap tahun, Shaklee manganjurkan bukan satu tetapi DUA Lawatan Insentif – Antarabangsa dan Serantau untuk memberikan inspirasi dan motivasi kepada para Pemimpin Perniagaan untuk mencapai sesuatu yang melebihi jangkauan keperluan Asas Pelan Pampasan Shaklee. Shaklee telah membawa lebih daripada 4800 Pengedar Bebas Shaklee (SID) ke 20 negara seluruh dunia, merasai keunikan budaya, meneroka bandar purba, merasai makanan lazat serta mencipta memori yang tidak dapat dilupakan untuk dikongsikan dengan orang di sekeliling mereka.



Setiap trip percutian yang Shaklee anjurkan adalah PERCUMA.  Sepenuhnya PERCUMA. Even duit poket untuk shopping pun Shaklee bagi tau. Terasa penat lelah kita dalam bisnes dihargai sangat dengan ganjaran sebegini. Trip MEWAH dan PERCUMA tentunya idaman semua orang kan.


Selain itu, Shaklee juga berikan lugage percuma kepada semua leader yang layak sertai Percutian bersama Shaklee ini. Kalau suami isteri layak join trip ni, dedua dapat lugage sorang satu. Best kan?




Shaklee juga memberikan layanan VVIP kepada semua yang join trip Shaklee ni. Contohnya semasa di airport mahupun ketika tiba di destinasi nanti, kita tak perlu fikir pun nak handle lugage ataupun risau lugage hilang ke, Shaklee sediakan lugage service dari airport hinggalah ke bilik hotel. 



Hotel penginapan buat semua pengedar yang layak juga bertaraf 5 bintang. Bukan hotel-hotel biasa. Semuanya eksklusif.



Setiap trip yang dianjurkan oleh Shaklee dirancang dengan teliti agar semua pengedar yang layak dapat melalui dan merasai keindahan dan keistimewaan sesuatu destinasi tersebut.

Contohnya ketika trip ke Jepun dahulu, semua qualifier diberi peluang untuk memakai kimono bagi menghayati gaya hidup dan budaya penduduk tempatan. Semua qualifier tentunya gembira dan teruja merasai pengalaman baru yang sangat berharga.





 Selain layanan istimewa, Shaklee juga sediakan surprise dan hadiah seperti doorgift eksklusif buat semua qualifier. Menggambarkan perasaan ketika dapat hadiah dan surprise daripada Shaklee pun dah buat kita teruja. Apatah lagi bagi yang menerimanya kan. Tentunya lebih bahagia. 

Bagi tahun 2024, Shaklee akan taja trip ke Jepun untuk International Trip dan Royal Carribean Cruise (Singapore - Penang - Phuket) bagi Regional Trip serta Trip Umrah. 
Jadi amat berbaloi untuk kita kerja keras capai target kita kerana ganjaran yang Shaklee janjikan sangat berbaloi untuk dinikmati. 

Kalau korang pun nak merasa join percutian Shaklee yang best ni, syarat pertama tentulah perlu jadi ahli Shaklee dahulu.

Jadi, meh klik sini untuk join.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan