Rabu, 10 Disember 2014

PROMO VITAMIN C DAN VITAMIN E!!

Assalamualaikum

Sebagai Pengedar Shaklee yang tegar, saya rasa sudah menjadi kewajipan saya untuk memberitahu anda semua tentang berita panas ini..

Sempena penutup tahun 2014 ni, Shaklee telah berbesar hati melancarkan promo Vitamin C dan Vitamin E. Sepanjang saya mengenali shaklee, ini adalah julung kalinya shaklee mengadakan promo Vitamin C secara besar-besaran. Jadi haruslah tidak melepaskan peluang untuk borong Vitamin C ini banyak-banyak sebab die-hard-fan Vitamin C ini yang tidak terkira jumlahnya. teheeee




Haaa...macam mane? Gempak tak promo kalini?

Sangat gempak kan???

Untuk yang masih belum mengenali Vitamin C ni, mai sini ceq nak ceghita sejarah dia sikit..

Vitamin C ini pernah menjadi satu fenomena yang amat dahsyat di Malaysia suatu ketika dahulu. Dek kerana kegilaan yang melampau terhadap vitamin C ini, Vitamin C ini telah habis di pasaran Malaysia kira-kira setahun lamanya. Lepas tu, bila Shaklee dah restock balik Vitamin C ni, dalam masa beberapa hari je dah sold out.. Memang rare lah!!

Ramai lah yang keciwa dengan kejadian tersebut. Lepas tu dalam sebulan lepas tu Vitamin C ni muncul balik dengan formula baru yang lebih hebat, lebih gempak dan lebih awesome gituu..

Maka. berduyun-duyunlah orang membeli Vitamin C ini secara pukal kerana khuatir kehabisan stok lagi.. Tapi alhamdulillah, sejak kes Vitamin C Shaklee habis sampai setahun tu, takde lagi berulang kejadian seumpama itu.. Bukan sebab Vitamin C Shaklee ni dah tak best tapi sebab production tip top beb.. mampu keluarkan produk sejajar dengan permintaan pengguna dengan kualiti yang terbaikkk!!

Jadi, sempena promo yang super duper best ni..yang entah bila nak datang lagi, jomla kita borong Vitamin C dan Vitamin E banyak-banyak. Biar habis je promo ni, semua yang borong, dah jadi cantik, glowing, gebus-gebas semua..

Tapi kalau ada yang nak beli satu je pun saya akan layan anda juga..layanan sama rata yang tiada belah bahagi ye..Don't worry!!

waa..panjang pulak ceritanya kan..
Sebenarnya memang ada banyakk lagi info nak share..tapi tak pe..kita sambung next entry.. letih pulak mata korang nak baca nanti kan.. 

Till then. kepada sesiapa yang ada sebarang pertanyaan, ingin bertanya lebih lanjut tentang Shaklee boleh emel saya 

zaffeerazahidan@gmail.com 

Zaffeera
0125606409




Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan.

Khamis, 4 Disember 2014

Salam Perkenalan

Assalamualaikum..

Hye!! Salam perkenalan

Ini adalah entri pertama saya..
Nervous rasanya nak taip first entry ni.. (amboi, siap nervous..macam kena public speaking pulak gayanya)

Tujuan utama blog ini wujud adalah untuk saya kongsi kebaikan makanan tambahan jenama shaklee.
Sekaligus ingin memberitahu bahawa saya adalah seorang Pengedar Shaklee yang sah dengan id 885671.
Namun begitu, blog ini juga mungkin akan menyelitkan kisah-kisah peribadi saya sebagai selingan dan iklan.

Semoga kita semua akan dapat kebaikan bersama dengan perkongsian ini.. amin..

Tq for reading ^_^