Rabu, 26 April 2023

TAWARAN MENARIK INTENSIF SHAKLEE MALAYSIA

Apabila bercakap tentang Shaklee semua orang akan terbayang jenama suplemen yang organik, selamat dan berkualiti tinggi.

D samping itu, turut turut Shaklee mengeluarkan rangkaian produk penjagaan rumah dan penjagaan kulit yang organik.


Selain produk yang berkualiti tinggi dan organik, Shaklee juga menawarkan peluang untuk  kita menjana pendapatan yang tidak terhingga. Semuanya bergantung kepada usaha kita.


Bagi yang ingin memulakan perniagaan Shaklee, Shaklee menawarkan 3C kepada semua pengedar yang layak.


1. Bonus Tunai

Shaklee memberikan ganjaran tunai kepada pengedar shaklee yang layak dan mencapai target yang ditetapkan. Cash Bonus diberikan mengikut UV yang terkumpul dari 1hb-31hb.




UV minimum yang diperlukan untuk melayakkan SID menerima Cash Bonus ialah 150uv iaitu 5% bonus.

Jika SID berjaya mengumpul 3000uv dalam tempoh 1hb -31hb, SID tersebut layak untuk naik rank Supervisor dan akan mendapat bonus tambahan daripada Shaklee. 

2. Bonus Kereta

Shaklee menawarkan Car Bonus sebagai ganjaran kepada Shaklee Leader yang berkesan mencapai nilai UV berkumpulan dan konsisten.

Walaupun dinamakan Car Bonus tetapi Shaklee Leader bebas untuk menggunakan Car Bonus yang diberikan untuk tujuan apa pun. Membeli kereta, rumah, kapal, ataupun sebagai simpanan.

Kereta Idaman

3. Konvensyen


Dapat melancong ke seluruh dunia memang menjadi impian setiap orang. Ditambah pula pakej pelancongan yang ditaja sepenuhnya serta mendapat layanan VVIP.

Dengan Shaklee, leader yang layak akan mendapat pakej pelancongan secara percuma. Dari tiket penerbangan, tempat pengginapan, beg luggage, duit shopping semuanya Shaklee sediakan. Kita hanya perlu menikmati perancangan yang selesa oleh pihak Shaklee.





Bagi tahun 2023, Shaklee telah mengaturkan insentif trip ke Korea dan USA bagi leader yang layak.



INSENTIF TAMBAHAN FYP2023/2024


Bagi kitaran 23/2024, Shaklee menawarkan insentif tambahan kepada semua ahli Shaklee bermula April 2023 hingga Jun 2024. Insentif Shaklee tambahan ini melayakkan anda mendapat bonus tambahan sebanyak RM 600. 


Terma dan Syarat


1. Mendaftar sebagai keahlian .

Anda mestilah telah mendaftar menjadi ahli Shaklee.

Pilihan 1 : 
Membayar yuran keahlian sebanyak RM35 sekali seumur hidup.

Pilihan 2 :
Membuat pembelian sebarang produk Shaklee bernilai 100uv dan layak untuk mendaftar secara PERCUMA.

Atau sekarang masih berlangsung promosi Set Rahmah yang bernilai RM99 serta melayakkan anda mendaftar ahli secara PERCUMA juga.




2. Tidak boleh membuat jualan di laman e-dagang atau di premis runcit.

Setiap SID yang layak akan dipantau cara mereka berniaga. Adakah mengikut syarat dan syarat yang ditetapkan oleh Shaklee?

 Selain itu, penjualan produk Shaklee kepada mana-mana permis runcit / kedai sama ada secara langsung atau tidak, melanggar peraturan P&R Shaklee.


3. Rank-up dan efektif selama 3 bulan.

Bagi melayakkan anda menerima Bonus Intensif Shaklee, anda perlu naik pangkat dan kekal 3x berkesan. Sama ada 3 bulan berturut-turut atau selang-seli bulan dalam tempoh April hingga Ogos 2023.


Semua orang boleh fight untuk menerima bonus Intensif shaklee ni.

Tambahan pula di kala ekonomi tidak menentu ni, apabila dapat duit extra, pastilah sangat-sangat membantu.

Jadi jom kawan-kawan, kita usaha dan fight sama-sama

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan